Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr S.0050.269.2024

Rodzaj aktu:
Zarządzenie
Kadencja:
2024-2029
Numer aktu:
S.0050.269.2024
Status:
Obowiązujący
Data podjęcia:
31-12-2024
Zakres tematyczny:
Inne

Z A R Z Ą D Z E N I E  Nr S.0050.269.2024
Burmistrza Dobrodzienia

z dnia  31 grudnia 2024r.

w sprawie udzielenia pełnomocnictwa

 

Na podstawie art. 47 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U.  z  2024r. poz. 1465 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

§  1

Udzielam  pełnomocnictwa  do  reprezentowania  Gminy  Dobrodzień  we wspólnotach mieszkaniowych w Gminie Dobrodzień do  podejmowania czynności  prawnych  w  imieniu  Gminy, w  szczególności  w  następującym  zakresie :

  1. Podejmowania uchwał na zebraniu właścicieli w trybie określonym w art.23 ustawy z dnia 10 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz.U. z 2021 r., poz.1048 z   późń. zm.), to jest poprzez uchwalanie podejmowanych bądź na zebraniu, bądź w drodze indywidualnego zbierania głosów przez zarząd; względnie częściowo na zebraniu, częściowo w drodze indywidualnego zbierania uchwał.
  2. Wybór  i  odwołanie  zarządu  i  zarządcy  nieruchomości  wspólnej.
  3. Ustalanie  wynagrodzenia  zarządcy  nieruchomości  wspólnej.
  4. Przyjęcie  rocznego  planu, w  tym  podejmowanie  uchwał  w sprawie  zaciągania  kredytów  bankowych na  wykonanie  remontów części  wspólnych.
  5. Zmiany  przeznaczenia  i  sposobu  użytkowania  części  nieruchomości  wspólnej.
  6. Ustalenia  wysokości  opłat  na  pokrycie  kosztów  zarządu.
  7. Ustalenie  w  wypadkach  nieuregulowanych  przepisami, części  kosztów  związanych  z eksploatacją  urządzeń  lub  części  budynku  służących  zarówno  do  użytku  poszczególnych  właścicieli  lokali, jak  i  do  wspólnego  użytku  właścicieli, co  najmniej  dwóch  lokali, które  zaliczone  będą  do  kosztów  zarządu  nieruchomością  wspólną.
  8. Określenie  zakresu  i  sposobu  prowadzenia  przez  zarząd  lub  zarządcę, któremu  zarząd  nieruchomością  wspólną  powierzono, w  sposób  określony  w  art. 18  ust. 1  ustawy  z dnia  24  czerwca  1994r.  o  własności  lokali (Dz.U. z  2021r. poz 1048  z  późń. zm.), ewidencji  pozaksięgowej kosztów  zarządu  nieruchomością  wspólną, zaliczek  uiszczanych  na  pokrycie  tych  kosztów, a  także  rozliczeń  z  innych  tytułów  na  rzecz  nieruchomości  wspólnej.

§  2

Do  podejmowania  czynności  określonych  w  § 1  upoważniam  pracownika  Urzędu  Miejskiego  w  Dobrodzieniu Pana Krzysztofa Stupińskiego podinspektora ds. gospodarki mieszkaniowej i transportu publicznego w referacie Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa.

§  3

Niniejsze pełnomocnictwo  ważne  jest  do  odwołania względnie  jego  wygaśnięcia w związku z ustaniem zatrudnienia pełnomocnika, który posiada status pracownika samorządowego.

§  4

Z  dniem  podjęcia niniejszego  zarządzenia  traci  moc  zarządzenie  Nr  S.0050.99.2023 Burmistrza  Dobrodzienia  z  dnia  3 czerwca  2023r. w  sprawie  udzielenia  pełnomocnictwa.

§  5

Zarządzenie  wchodzi w  życie  z  dniem  podjęcia.

BURMISTRZ
mgr Agnieszka Hurnik

PDFZarządzenie Nr S.0050.269.2024.pdf (5,50MB)