Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

GK.6220.4.5.2024 Obwieszczenie o wszczęciu postępowania

Dobrodzień, dnia 06 sierpnia 2024 r.

 

 

GK.6220.4.5.2024

 

OBWIESZCZENIE

Burmistrza Dobrodzienia

 

Zgodnie z art. 33 ust. 1 w związku z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.)

 

podaje do publicznej wiadomości

 

informację, iż w dniu 17 czerwca 2024 r. (data wpływu 20.06.2024 r.) został złożony wniosek w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Modernizacja 7 istniejących budynków inwentarskich (kurników o powierzchni zabudowy 1200m2 każdy) polegająca na ich rozbudowie do powierzchni zabudowy 2400 m2 każdy, o jednakowej obsadzie tj. 48 000 stanowisk na jeden kurnik” przez Pana Waldemara Tułodzieckiego pełnomocnika Państwa Moniki i Rafała Głowa.

Celem prowadzonego postępowania jest dokonanie oceny oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia przez określenie, analizę oraz ocenę bezpośredniego i pośredniego wpływu przedsięwzięcia na środowisko oraz warunki zdrowia i życia ludzi.

Zapoznanie się z przedmiotową dokumentacją sprawy oraz ewentualne wnioski i uwagi można składać w formie pisemnej lub ustnej do protokołu w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu
(pok. nr A-101 w godzinach pracy Urzędu), w terminie 30 dni od daty wydania obwieszczenia. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Dobrodzienia.

Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla
ww. przedsięwzięcia jest Burmistrz Dobrodzienia, zaś organem właściwym do wydania opinii
i uzgodnień jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Opolu, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Oleśnie, Marszałek Województwa Opolskiego oraz Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Opolu. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii i ewentualnych uzgodnień pomocniczych.

z up. BURMISTRZA
mgr Radosław Kulesza
Zastępca Burmistrza 

 

 

PDFGK.6220.4.5.2024 Obwieszczenie o wszczęciu postępowania.pdf (330,61KB)