Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu

INFORMACJA O WYNIKU NABORU

NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE

Burmistrz Dobrodzienia informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu, Pl. Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, do zatrudnienia na stanowisku:

DYREKTORA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ

I MIESZKANIOWEJ W DOBRODZIENIU    

wybrany został  Pan Dariusz Popanda zamieszkały w Jeżowej.

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

W wyniku dokonanej analizy dokumentów aplikacyjnych Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że   Pan Dariusz Popanda spełnia wymagania formalne określone w  ogłoszeniu o naborze na ww. stanowisko. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna wysoko oceniła jego przygotowanie merytoryczne, poprawność wypowiedzi, posiadaną wiedzę na temat zadań realizowanych na stanowisku, na który został przeprowadzony nabór.

BURMISTRZ
mgr Agnieszka Hurnik

Dobrodzień, dnia 26 sierpnia 2024r.

PDFNFORMACJA O WYNIKU NABORU.pdf (198,59KB)

 


BURMISTRZ DOBRODZIENIA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE -

Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i  Mieszkaniowej w Dobrodzieniu.

 

Wymiar czasu pracy: pełny  etat.

Miejsce wykonywania pracy: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu.

           

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz. 530 z późn. zm.);
    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4. nieposzlakowana opinia;
    5. wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe ekonomiczne;
    6. posiadany co najmniej 5 letni staż pracy (w tym 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym);

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość zagadnień z zakresu ustaw: o finansach publicznych, gospodarce komunalnej, zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, prawo zamówień publicznych;
  2. dyspozycyjność, komunikatywność;
  3. zdolność do podejmowania decyzji;
  4. zdolności interpersonalne i organizacyjne;
  5. umiejętność zarządzania zakładem oraz zasobami ludzkimi;
  6. odporność na stres, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;
  7. umiejętność analitycznego myślenia oraz koordynowania działań;
  8. wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy;
  9. dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Office (Word, Excel), urządzeń biurowych;
  10. posiadanie prawo jazdy kat. B;

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. zarządzanie Zakładem w granicach udzielonych przez Burmistrza Dobrodzienia pełnomocnictw oraz reprezentowanie Gminy Dobrodzień lub Zakładu na zewnątrz;
  2. proponowanie kierunków działania i rozwoju Zakładu;
  3. wykonywanie zadań z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników jednostki: organizowanie, kierowanie, kontrola i ocena pracy pracowników zatrudnionych w kierowanej jednostce, zapewnienie przestrzegania w Zakładzie prawa, porządku i dyscypliny pracy;
  4. prowadzenie kontroli wewnętrznej z realizacji zadań przez poszczególnych pracowników;
  5. ponoszenie odpowiedzialności za opracowanie na bazie posiadanych środków planu finansowego i działalności rzeczowej w optymalny sposób zabezpieczający podstawowe potrzeby komunalne społeczeństwa Gminy Dobrodzień;
  6. podejmowanie decyzji dotyczących mienia Zakładu w porozumieniu z Burmistrzem Dobrodzienia;
  7. ustalanie wewnętrznych dokumentów związanych z funkcjonowaniem Zakładu;
  8. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej związanych z funkcjonowaniem Zakładu;
  9. przestrzeganie zasad gospodarki finansowej;
  10. sporządzanie sprawozdań finansowych i  innych zgodnie z  obowiązującymi przepisami;
  11. przygotowywanie okresowych analiz, informacji oraz sprawozdań;
  12. załatwianie bieżących interwencji mieszkańców;
  13. badanie ścieków zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi i  obowiązującymi przepisami prawa;
  14. nadzór nad realizacją zadań Zakładu związanych z: administracją komunalnymi zasobami mieszkaniowymi oraz komunalnymi lokalami użytkowymi, utrzymaniem porządku i czystości na terenie Miasta i  Gminy, oczyszczalniami ścieków wraz z siecią kanalizacyjną, obsługą i konserwacją urządzeń technicznych przeznaczonych do wykonania usług w  zakresie dostaw wody, wykonywaniem remontów i  modernizacji dróg, chodników i mostów (dot. dróg lokalnych), obsługą targowiska miejskiego,  obsługą zieleni miejskiej;
  15. pozostałe obowiązki objęte Statutem Zakładu Gospodarki Komunalnej i  Mieszkaniowej w Dobrodzieniu;
  16. wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza Dobrodzienia.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  1. forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony (w przypadku zatrudnienia osób podejmujących po raz pierwszy  pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy);
  2. miejsce pracy: w budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, pomieszczenie, w którym wykonywana będzie praca zlokalizowane jest na I piętrze w budynku nie posiadającym windy i sanitariatów dostosowanych do osób  niepełnosprawnych, oraz w terenie – w zależności od potrzeb;
  3. wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U.  z  2021r. poz. 1960 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Burmistrza Dobrodzienia w  sprawie określenia maksymalnego miesięcznego wynagradzania kierowników  (dyrektorów) jednostek budżetowych i zakładu budżetowego  Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu;
  4. praca przy komputerze przez co najmniej połowę wymiaru czasu pracy;
  5. praca wymagająca sprawności ruchowej ze względu na konieczność przemieszczania się w obrębie budynku (także po poszczególnych kondygnacjach) i w terenie;
  6. bezpośredni kontakt z petentami;
  7. planowany termin zatrudnienia: 1 września 2024r.

 

  1. Informacja o wskaźniku osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz  zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny;
  2. CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;
  3. kserokopia dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie (dyplom), staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia), oraz inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.);
  4. pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu;
  5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl);
  6. „oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z  pełni praw publicznych” (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl);
  7. „oświadczenie, że kandydat  nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”;
  8. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do  zajmowanego stanowiska;
  9. informacja dot. przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl).

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia  10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z  2019r.  poz. 1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia  2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.”

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 19 sierpnia 2024r. do godz. 1200 (w jeden z wymienionych poniżej sposobów):

  1. osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu (w sekretariacie, pokój nr 106),
  2. przesłać pocztą (decyduje data wpływu do urzędu) na adres:

 

Urząd Miejski w Dobrodzieniu

Plac Wolności 1

46-380 Dobrodzień

 

Zarówno   oferty   złożone   bezpośrednio   w  Urzędzie,   jak   i   przesłane   pocztą,   powinny  być umieszczone w kopercie z dopiskiem:

 

 „Dotyczy naboru: na stanowisko Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu.

 

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub   bez kompletu wymaganych dokumentów, nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

  • Osoby  zakwalifikowane  do  drugiego  etapu  zostaną  poinformowane  telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego, wyznaczając jednocześnie termin przeprowadzenia  rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydaci są proszeni o podanie kontaktu telefonicznego.
  • Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
  • Dokumenty aplikacyjne osób niezatrudnionych w wyniku naboru można odbierać osobiście w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu lub zostaną przesłane pocztą. Kandydaci są proszeni o podanie adresu do korespondencji.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.dobrodzien.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu.         

Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem 343999538 lub 343999541 w godz.:

            poniedziałek                                       od 800 do 1700

      wtorek                                                od 730 do 1530

      środa                                                  od 730 do 1530

      czwartek                                             od 730 do 1530

      piątek                                                 od 730  do 1430

 

W przypadku informacji dotyczących Zakładu Gospodarki Komunalnej i  Mieszkaniowej można uzyskać pod telefonem  343 575 330 w. 30 lub na stronie www.bipzgkim.dobrodzien.pl

 

Dobrodzień, dnia 01.08.2024r.         

BURMISTRZ
mgr Agnieszka Hurnik

PDFNabór na wolne stanowisko urzędnicze Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dobrodzieniu.pdf (1,43MB)

DOCKwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.doc (26,00KB)

DOCoswiadczenie-stan-zdrowia.doc (36,00KB)

DOCoświadczenie.doc (35,50KB)

DOCKlauzula informacyjna_Dyrektor ZGKiM.doc (41,00KB)