- Menu BIP
- OGŁOSZENIA
- Zapytania ofertowe
Zapytanie ofertowe - Wykonanie aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobrodzień wraz z aktualizacją Bazy Azbestowej
Dobrodzień, dnia 18.03.2024 r.
INFORMACJA
W związku z zapytaniem ofertowym z dnia 01 marca 2024 r. pod nazwą: „Wykonanie aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobrodzień wraz z aktualizacją Bazy Azbestowej” Gmina Dobrodzień Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień, informuje, iż unieważnia się ww. postępowanie, z powodu błędów formalnych.
BURMISTRZ
dr Andrzej Jasiński
Dobrodzień, 07 marca 2024 r.
Dot. zmiany w punkcie „Miejsce oraz termin składania ofert” w zapytaniu ofertowym z dnia 01 marca 2024 r.
Nawiązując do zapytania ofertowego z dnia 01 marca 2024 r. zmienia się datę składania ofert z 14.04.2024 r. na 14.03.2024 r.
Pozostałe informacje pozostają bez zmian.
BURMISTRZ
dr Andrzej Jasiński
poprawa zapytania ofertowego.pdf (122,45KB)
Dobrodzień, 01 marca 2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia o wartości nieprzekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 65 000,00 zł netto
Wykonanie aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobrodzień wraz z aktualizacją Bazy Azbestowej.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Dobrodzień reprezentowana przez Burmistrza Dobrodzienia
Siedziba: Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień
telefon – 34/ 35 75 100 wew. 25
faks – 34/ 35 75 100 wew. 30
e-mail – urzad@dobrodzien.pl
NIP – 5761557210
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Opracowanie dokumentacji (oferty) do Ministerstwa Rozwoju i Technologii niezbędnej do otrzymania dotacji w ramach konkursu „Azbest 2024” na dofinansowanie części zadania polegającego na aktualizacji inwentaryzacji nieruchomości położonych na terenie Gminy Dobrodzień w zakresie występowania wyrobów zawierających azbest;
- Wykonanie gruntownej inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest występujących na terenie Gminy Dobrodzień (zinwentaryzowane powinny zostać wszystkie obiekty lub urządzenia zawierające azbest znajdujące się na danej działce, w tym wyroby zawierające azbest zgromadzone „luzem”) poprzez ich spis z natury w terenie z podziałem na formę prawną posiadaczy tych odpadów (osoby fizyczne, podmioty prawne i inne) wraz z określeniem szacunkowej ilości tych odpadów w m2 lub w kg a także stopnia pilności ich usunięcia oraz dokumentację zdjęciową z wykonania prac;
- Opracowanie warstwy obrysów obiektów, w których stwierdzono wykorzystywanie wyrobów azbestowych, z przypisanymi do obiektu atrybutami: numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego, umożliwiających eksport wyników inwentaryzacji do warstw w formacie *shp, *pdf zasilających Bazę Azbestową, wykonane zgodnie z aktualnymi wytycznymi;
- Wyniki inwentaryzacji dotyczące osób prawnych, wraz z numerem działki ewidencyjnej i numerem obrębu ewidencyjnego powinny zostać przekazane do właściwego Urzędu Marszałkowskiego (bez wprowadzania danych do Bazy Azbestowej);
- Opracowanie sprawozdania końcowego z realizacji zadania sporządzone zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej MRiT w zakładce dotyczącej konkursu wraz z załącznikami.
Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich faktach mogących mieć wpływ na realizację zadań wynikających z przedmiotu zapytania.
TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Lokalizacja: Gmina Dobrodzień
Termin: do 30.09.2024 r.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Oferent powinien określić cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania – za całość zamówienia.
- Do oferty należy załączyć i podpisać Oświadczenia usługodawcy uwzględniającego przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, które stanowi - załącznik nr 2
- Podstawą obliczenia ceny jest opis przedmiotu zamówienia.
- Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, a także koszty wszystkich usług, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.
- Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Oferta winna być:
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON,
- podpisana czytelnie przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną,
- zeskanowana i przesłana mailowo na adres urzad@dobrodzien.pl
lub
w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień
lub
w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub osobistym) na adres:
- Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurująca w rejestrze lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej.
- Jeżeli oferta, załączniki będą podpisane przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferent może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego w terminie 3 dni przed wyznaczonym w zapytaniu ofertowym terminem składania ofert. Wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: urzad@dobrodzien.pl
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania.
- Zamawiający uzależnia realizację zamówienia od uzyskania dotacji z Ministerstwa Rozwoju. W przypadku nieprzyznania środków w ramach Konkursu – Azbest 2024 ogłoszonego przez Ministerstwo Rozwoju Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od realizacji niniejszego zadania. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie, jeżeli Zamawiający otrzyma informację o nieprzyznaniu dotacji z Ministerstwa.
- Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Oferta powinna być dostarczona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres do godziny 14:00 do dnia 14.04.2024 r. – za wiążącą uznaje się datę wpływu oferty
lub
złożyć wyłącznie w formie pisemnej na adres: Urząd Miejski w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, 46-380 Dobrodzień z dopiskiem : Oferta na zadanie pn.: „Wykonanie aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dobrodzień wraz z aktualizacją Bazy Azbestowej” do godziny 14:00 do dnia 14.04.2024 r. – za wiążącą uznaje się datę wpływu oferty
lub
w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym) na adres: do godziny 14:00 do dnia 14.04.2024 r. – za wiążącą uznaje się datę wpływu oferty.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający poprawi w ofercie: oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Udzielenie niniejszego zamówienia nastąpi poprzez zawarcie umowy w formie pisemnej.
- O miejscu i terminie zawarcia umowy wybrany Oferent zostanie zawiadomiony drogą elektroniczną niezwłocznie po rozstrzygnięciu postępowania.
OCENA OFERT:
- Wykonawca może otrzymać maksymalnie 75 pkt za wskazanie ceny najniższej w ofercie niepodlegającej odrzuceniu.
- Wykonawca może otrzymać maksymalnie 25 pkt za zrealizowane inwentaryzacje wyrobów zawierających azbest w ciągu ostatnich 2 - 3 lat dla gmin o pow. do 18 tys. ha lub do 11 000 mieszkańców – za pierwsze 5 inwentaryzacji 5 pkt, za każdą następną 2 pkt.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
- Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym podatek VAT.
- Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia wyliczonej, do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w złotych polskich (zgodnie z formularzem ofertowym).
PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERT I WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Oferta zostanie odrzucona w następujących przypadkach:
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- nie złożył na wezwania Zamawiającego wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
- zostały złożone więcej niż 1 oferta przez jednego Wykonawcę,
- została złożona po terminie.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.bip.dobrodzien.pl w zakładce zapytania o cenę lub mailem
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji w sprawie udziela Weronika Lizoń tel. 34/ 35 75 100 wew. 25
z up. BURMISTRZA
mgr Michał Tul
Zastępca Burmistrza
Zapytanie ofertowe - Wykonanie aktualizacji inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest.pdf (1,63MB)
ZAŁĄCZNIKI:
Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx (25,13KB)
Oświadczenia usługodawcy uwzględniającego przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, które stanowi - Załącznik nr 2 - Oświadczenie.doc (32,00KB)