Ogłoszenie o naborze - podinspektor ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, organizacji OSP i BHP w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu
BURMISTRZ DOBRODZIENIA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor
ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, organizacji OSP i BHP
w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu
Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Dobrodzieniu.
-
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1282 z późn. zm.);
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
nieposzlakowana opinia;
-
wykształcenie wyższe;
-
umiejętność obsługi komputera m. in. w zakresie Edytora Tekstu, Arkusza Kalkulacyjnego, Internetu, poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych;
-
prawo jazdy kat. B.
-
-
Wymagania dodatkowe:
-
doświadczenie zawodowe i staż pracy w administracji na podobnym stanowisku;
-
wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy;
-
umiejętność obsługi petenta, negocjacji, łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi;
-
odporność na stres, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;
-
umiejętność śledzenia zmian w przepisach, podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów;
-
znajomość obowiązujących przepisów na danym stanowisku pracy:
-
ustawy o samorządzie gminnym,
-
kodeksu postępowania administracyjnego,
-
ochronie informacji niejawnych,
-
zarządzaniu kryzysowym,
-
powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
-
o ochotniczych strażach pożarnych,
-
o ochronie przeciw pożarowej,
-
kodeksu pracy oraz przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
W zakresie obrony cywilnej i zarzadzania kryzysowego:
-
-
opracowanie i aktualizacja planu: zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, dystrybucji tabletek jodowych, operacyjnego ochrony przed powodzią, ewakuacyjnych (przyjęcia) I, II, III stopnia oraz zaopatrzenia w wodę w warunkach szczególnych,
-
kierowanie monitoringiem, planowaniem, reagowaniem, usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy,
-
opracowanie i realizacja zadań gminnego zespołu zarządzania kryzysowego,
-
zarządzanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej,
-
wykonywanie przedsięwzięć wynikających z planu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej,
-
zapobieganie, przeciwdziałanie i usuwanie skutków zdarzeń o charakterze terrorystycznym,
-
opracowanie i uzgadnianie planów działania w zakresie obrony cywilnej,
-
nadawanie i unieważnianie przydziałów organizacyjno-mobilizacyjnych do formacji obrony cywilnej,
-
prowadzenie oceny stanu przygotowań obrony cywilnej,
-
zaopatrywanie ludności sprzęt i środki indywidulane,
-
prowadzenie magazynu przeciwpowodziowego i zarządzania kryzysowego,
-
sporządzanie dokumentacji i udział w przygotowaniu i organizowaniu zadań związanych z doręczaniem kart powołania do odbycia ćwiczeń wojskowych przeprowadzanych w trybie natychmiastowego stawiennictwa, w celu sprawdzenia gotowości mobilizacyjnej i bojowej jednostek wojskowych, oraz do czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny w trybie akcji kurierskiej,
-
prowadzenie (organizowanie) szkoleń dla osób wyznaczonych do pełnienia funkcji kuriera Urzędu oraz osób kierujących akcją kurierską.
- W zakresie organizacji ochotniczej straży pożarnej:
-
nadzór nad ochroną przeciwpożarową na terenie Gminy,
-
pomoc w zapewnieniu ochotniczym strażom pożarnym pomieszczeń i sprzętu zapewniającego funkcjonowanie tych jednostek,
-
prowadzenie ewidencji jednostek OSP działających na terenie Gminy oraz pojazdów pożarniczych,
-
nadzór nad właściwym gospodarowaniem środkami i majątkiem przekazanym jednostkom OSP,
-
zgłaszanie organom Gminy potrzeb rzeczowych i finansowych w zakresie zapewnienia funkcjonowania jednostek ochotniczych straży pożarnych,
-
organizacja badań lekarskich strażaków OSP oraz naliczanie ekwiwalentu pieniężnego za udział w akcjach ratowniczo pożarniczych.
-
- W zakresie BHP:
-
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i p.poż na wszystkich stanowiskach pracy,
-
udział ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz kompletowanie wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe,
-
opracowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
-
udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony p.poż,
-
prowadzenie wstępnego szkolenia ogólnego pracowników Urzędu w zakresie BHP i p.poż,
-
kontrolowanie ważności szkoleń w zakresie BHP i p.poż wszystkich pracowników i organizowanie szkoleń.
-
- Informacja o wskaźniku osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny;
-
CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;
-
kserokopia dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie (dyplom), staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia), oraz inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.);
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl);
-
„oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych” (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl);
-
„oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”;
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska.
-
informacja dot. przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl);.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 6 czerwca 2022r. do godz. 14:00 (w jeden z wymienionych poniżej sposobów):
-
osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu (w sekretariacie, pokój nr 106),
-
przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) na adres:
Urząd Miejski w Dobrodzieniu
Plac Wolności 1
46-380 Dobrodzień
Zarówno oferty złożone bezpośrednio w Urzędzie, jak i przesłane pocztą, powinny być umieszczone w kopercie z dopiskiem:
Dotyczy naboru: „na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, organizacji OSP i BHP w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu”.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
-
Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego, wyznaczając jednocześnie termin przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydaci są proszeni o podanie kontaktu telefonicznego.
-
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
Dokumenty aplikacyjne osób niezatrudnionych w wyniku naboru można odbierać osobiście w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.dobrodzien.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem 343999532 lub 343999538 w godz.:
poniedziałek od 8:00 do 17:00
wtorek od 7:30 do 15:30
środa od 7:30 do 15:30
czwartek od 7:30 do 15:30
piątek od 7:30 do 14:30
Dobrodzień, dnia 24.05.2022r.
BURMISTRZ
dr Andrzej Jasiński