Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o naborze - podinspektor ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, organizacji OSP i BHP w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu

BURMISTRZ DOBRODZIENIA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor
ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, organizacji OSP i BHP
w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu

 

Wymiar czasu pracy: pełny etat.

Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Dobrodzieniu.

  1. Wymagania niezbędne:

    1. obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1282 z późn. zm.);

    2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

    3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

    4. nieposzlakowana opinia;

    5. wykształcenie wyższe;

    6. umiejętność obsługi komputera m. in. w zakresie Edytora Tekstu, Arkusza Kalkulacyjnego, Internetu, poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych;

    7. prawo jazdy kat. B.

  2. Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe i staż pracy w administracji na podobnym stanowisku;

  2. wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy;

  3. umiejętność obsługi petenta, negocjacji, łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi;

  4. odporność na stres, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;

  5. umiejętność śledzenia zmian w przepisach, podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów;

  6. znajomość obowiązujących przepisów na danym stanowisku pracy:

  1. ustawy o samorządzie gminnym,

  2. kodeksu postępowania administracyjnego,

  3. ochronie informacji niejawnych,

  4. zarządzaniu kryzysowym,

  5. powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,

  6. o ochotniczych strażach pożarnych,

  7. o ochronie przeciw pożarowej,

  8. kodeksu pracy oraz przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1. W zakresie obrony cywilnej i zarzadzania kryzysowego:

  1. opracowanie i aktualizacja planu: zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, dystrybucji tabletek jodowych, operacyjnego ochrony przed powodzią, ewakuacyjnych (przyjęcia) I, II, III stopnia oraz zaopatrzenia w wodę w warunkach szczególnych,

  2. kierowanie monitoringiem, planowaniem, reagowaniem, usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy,

  3. opracowanie i realizacja zadań gminnego zespołu zarządzania kryzysowego,

  4. zarządzanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej,

  5. wykonywanie przedsięwzięć wynikających z planu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej,

  6. zapobieganie, przeciwdziałanie i usuwanie skutków zdarzeń o charakterze terrorystycznym,

  7. opracowanie i uzgadnianie planów działania w zakresie obrony cywilnej,

  8. nadawanie i unieważnianie przydziałów organizacyjno-mobilizacyjnych do formacji obrony cywilnej,

  9. prowadzenie oceny stanu przygotowań obrony cywilnej,

  10. zaopatrywanie ludności sprzęt i środki indywidulane,

  11. prowadzenie magazynu przeciwpowodziowego i zarządzania kryzysowego,

  12. sporządzanie dokumentacji i udział w przygotowaniu i organizowaniu zadań związanych z doręczaniem kart powołania do odbycia ćwiczeń wojskowych przeprowadzanych w trybie natychmiastowego stawiennictwa, w celu sprawdzenia gotowości mobilizacyjnej i bojowej jednostek wojskowych, oraz do czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny w trybie akcji kurierskiej,

  13. prowadzenie (organizowanie) szkoleń dla osób wyznaczonych do pełnienia funkcji kuriera Urzędu oraz osób kierujących akcją kurierską.

  1. W zakresie organizacji ochotniczej straży pożarnej:
    1. nadzór nad ochroną przeciwpożarową na terenie Gminy,

    2. pomoc w zapewnieniu ochotniczym strażom pożarnym pomieszczeń i sprzętu zapewniającego funkcjonowanie tych jednostek,

    3. prowadzenie ewidencji jednostek OSP działających na terenie Gminy oraz pojazdów pożarniczych,

    4. nadzór nad właściwym gospodarowaniem środkami i majątkiem przekazanym jednostkom OSP,

    5. zgłaszanie organom Gminy potrzeb rzeczowych i finansowych w zakresie zapewnienia funkcjonowania jednostek ochotniczych straży pożarnych,

    6. organizacja badań lekarskich strażaków OSP oraz naliczanie ekwiwalentu pieniężnego za udział w akcjach ratowniczo pożarniczych.

  2. W zakresie BHP:
    1. przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP i p.poż na wszystkich stanowiskach pracy,

    2. udział ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz kompletowanie wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe,

    3. opracowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,

    4. udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony p.poż,

    5. prowadzenie wstępnego szkolenia ogólnego pracowników Urzędu w zakresie BHP i p.poż,

    6. kontrolowanie ważności szkoleń w zakresie BHP i p.poż wszystkich pracowników i organizowanie szkoleń.

 

  1. Informacja o wskaźniku osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim  w  Dobrodzieniu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  1. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;

  2. CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;

  3. kserokopia dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie (dyplom), staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia), oraz inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.);

  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl);

  5. „oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych” (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl);

  6. „oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”;

  7. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska.

  8. informacja dot. przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl);.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z  2019r. poz. 1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.”

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 6 czerwca 2022r. do godz. 14:00 (w jeden z wymienionych poniżej sposobów):

  1. osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu (w sekretariacie, pokój nr 106),

  2. przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) na adres:

Urząd Miejski w Dobrodzieniu

Plac Wolności 1

46-380 Dobrodzień

Zarówno oferty złożone bezpośrednio w Urzędzie, jak i przesłane pocztą, powinny być umieszczone w kopercie z dopiskiem:

Dotyczy naboru: „na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, organizacji OSP i BHP w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu”.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

  • Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego, wyznaczając jednocześnie termin przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydaci są proszeni o podanie kontaktu telefonicznego.

  • Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.

  • Dokumenty aplikacyjne osób niezatrudnionych w wyniku naboru można odbierać osobiście w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.dobrodzien.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem 343999532 lub 343999538 w godz.:

poniedziałek od 8:00 do 17:00

wtorek od 7:30 do 15:30

środa od 7:30 do 15:30

czwartek od 7:30 do 15:30

piątek od 7:30 do 14:30

Dobrodzień, dnia 24.05.2022r.

BURMISTRZ
dr Andrzej Jasiński

PDFOgłoszenie o naborze - podinspektor ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, organizacji OSP i BHP w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu.pdf (561,87KB)