Zarządzenie Nr S.0050.200.2021
Zarządzenie nr S.0050.200.2021
Burmistrza Dobrodzienia z dnia 31 grudnia 2021r. w sprawie wprowadzenia zmian do Zarządzenia Burmistrza Dobrodzienia nr 173/2011 z dnia 30 grudnia 2011r. w sprawie powołania Stałej Komisji Likwidacyjnej do przeprowadzenia likwidacji wyposażenia i środków trwałych stanowiących własność Gminy Dobrodzień zaewidencjonowanych w księgach Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2021r. poz. 1372 ) zarządzam, co następuje:
§ 1
Dokonuje się zmiany § 1, który otrzymuje brzmienie:
"Do przeprowadzenia likwidacji wyposażenia i środków trwałych stanowiących własność Gminy Dobrodzień zaewidencjonowanych w księgach Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu powołuję Stałą Komisję Likwidacyjną w następującym składzie:
-
Przewodniczący: Gabor Tomasz
-
Zastępca: Pyka Natalia
-
Członkowie: Nieszwiec – Jaszcz Joanna
Orlikowska Barbara
Więdłocha Piotr
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
BURMISTRZ
dr Andrzej Jasiński