Ogłoszenie o naborze - podinspektor ds. ochrony środowiska w referacie Gospodarki Komunalnej, Gospodarowania Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu
BURMISTRZ DOBRODZIENIA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. ochrony środowiska w referacie Gospodarki Komunalnej, Gospodarowania Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu.
Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Dobrodzieniu.
-
Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1282 z późn. zm.);
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
nieposzlakowana opinia;
-
wykształcenie wyższe;
-
umiejętność obsługi komputera m. in. w zakresie Edytora Tekstu, Arkusza Kalkulacyjnego, Internetu, poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych;
-
prawo jazdy kat. B.
-
-
Wymagania dodatkowe:
-
doświadczenie zawodowe i staż pracy w administracji na podobnym stanowisku;
-
wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy;
-
umiejętność obsługi petenta, negocjacji, łatwość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów z innymi;
-
odporność na stres, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu;
-
umiejętność śledzenia zmian w przepisach, podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów;
-
znajomość przepisów prawa w zakresie:
-
ustawy o samorządzie gminnym,
-
ustawy prawo o ochronie środowiska,
-
ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
-
ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
-
prawo miejscowe w w/w zakresie.
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
prowadzenie obowiązków wynikających z ustawy prawo ochrony środowiska (interwencje w terenie, prowadzenie rejestrów instalacji mających wpływ na środowisko);
-
wydawanie decyzji związanych z przeprowadzeniem procedury oceny oddziaływania na środowisko;
-
udostępnianie informacji o środowisku;
-
prowadzenie spraw wynikających z programu usuwania wyrobów zawierających azbest;
-
opracowywanie programów ochrony środowiska, gospodarki niskoemisyjnej, usuwania azbestu oraz ich aktualizacja;
-
realizacja i koordynacja zadań wynikających z wytycznych „Programu ochrony powietrza dla województwa opolskiego”, wraz z wykonywaniem zadań sprawozdawczych w tym zakresie.
Szczegółowe zadania wykonywane na ww. stanowisku zostaną określone w zakresie obowiązków.
-
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony (w przypadku zatrudnienia osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy);
-
miejsce pracy: w budynku Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu Pl. Wolności 1, pomieszczenie, w którym wykonywana będzie praca zlokalizowane jest na I piętrze w budynku nie posiadającym windy i sanitariatów dostosowanych do osób niepełnosprawnych;
-
praca przy komputerze przez co najmniej połowę wymiaru czasu pracy;
-
praca wymagająca sprawności ruchowej ze względu na konieczność przemieszczania się w obrębie budynku (także po poszczególnych kondygnacjach) i w razie konieczności w terenie;
-
bezpośredni kontakt z klientami .
-
Informacja o wskaźniku osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny;
-
CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;
-
kserokopia dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzających wykształcenie (dyplom), staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia), oraz inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i uprawnieniach (np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.);
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl);
-
„oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych” (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl);
-
„oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”;
-
oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska.
-
informacja dot. przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl);.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 28 marca 2022r. do godz. 13 00 (w jeden z wymienionych poniżej sposobów):
-
osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu (w sekretariacie, pokój nr 106),
-
przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) na adres:
Urząd Miejski w Dobrodzieniu
Plac Wolności 1
46-380 Dobrodzień
Zarówno oferty złożone bezpośrednio w Urzędzie, jak i przesłane pocztą, powinny być umieszczone w kopercie z dopiskiem:
Dotyczy naboru: „na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. ochrony środowiska w referacie Gospodarki Komunalnej, Gospodarowania Nieruchomościami, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu”.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
-
Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego, wyznaczając jednocześnie termin przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Kandydaci są proszeni o podanie kontaktu telefonicznego.
-
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
-
Dokumenty aplikacyjne osób niezatrudnionych w wyniku naboru można odbierać osobiście w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.dobrodzien.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem 343999532 lub 343999538 w godz.:
poniedziałek od 8:00 do 17:00
wtorek od 7:30 do 15:30
środa od 7:30 do 15:30
czwartek od 7:30 do 15:30
piątek od 7:30 do 14:30
Dobrodzień, dnia 16.03.2022r.
BURMISTRZ
dr Andrzej Jasiński
Ogłoszenie o naborze - podinspektor ds. ochrony środowiska.pdf (535,72KB)