Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie Nr S.0050.102.2021

Zarządzenie nr S.0050.102.2021
Burmistrza Dobrodzienia z dnia 23 lipca 2021r. w sprawie wprowadzenia zmian do Zarządzenia Burmistrza Dobrodzienia nr 173/2011 z dnia 30 grudnia 2011r. w sprawie powołania Stałej Komisji Likwidacyjnej do przeprowadzenia likwidacji wyposażenia i środków trwałych stanowiących własność Gminy Dobrodzień zaewidencjonowanych w księgach Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2020r. poz. 713 )

zarządzam, co następuje:

§ 1

Dokonuje się zmiany § 1, który otrzymuje brzmienie:

"Do przeprowadzenia likwidacji wyposażenia i środków trwałych stanowiących własność Gminy Dobrodzień zaewidencjonowanych w księgach Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu powołuję Stałą Komisję Likwidacyjną w następującym składzie:

  1. Przewodniczący: Gabor Tomasz

  2. Zastępca: Lis Anna

  3. Członkowie:

    • Nieszwiec – Jaszcz Joanna

    • Orlikowska Barbara

    • Więdłocha Piotr

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

BURMISTRZ
dr Andrzej Jasiński

PDFZarządzenie Nr S.0050.102.2021.pdf (21,06KB)