Ogłoszenie o zamówieniu - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych na drogach gminnych Gminy Dobrodzień
Ogłoszenie o zamówieniu w związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji treści ofert w celu ich ulepszenia, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na zadanie pn.: „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych na drogach gminnych Gminy Dobrodzień”.
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.zip (4,61MB) (SWZ)
Załącznik nr 1 do SWZ.zip (110,63KB) – FORMULARZ OFERTOWY
Załącznik nr 2 do SWZ.zip (91,21KB) – OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU;
Załącznik nr 3 do SWZ.zip (85,15KB) – OŚWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU;
Załącznik nr 4 do SWZ – PRZEDMIAR ROBÓT (dot. części nr 1 zamówienia).zip (1,76MB)
Załącznik nr 5 do SWZ – PRZEDMIAR ROBÓT (dot. części nr 2 zamówienia).zip (1,76MB)
Załącznik nr 6 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dot. części nr 1 zamówienia).pdf (226,98KB)
Załącznik nr 7 do SWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dot. części nr 2 zamówienia).pdf (152,28KB)
Załącznik nr 8 do SWZ.pdf (114,21KB) – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. części nr 1 zamówienia)
Załącznik nr 9 do SWZ.pdf (114,01KB) – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dot. części nr 2 zamówienia)
Załącznik nr 10 do SWZ – https://bip.dobrodzien.pl/3972/7598/ogloszenie-o-zamowieniu-remont-czastkowy-nawierzchni-bitumicznych-i-tluczniowych-na-drogach-gminnych-gminy-dobrodzien.html
Załącznik nr 11 do SWZ – ocds-148610-6bfa5bed-a268-11eb-911f-9ad5f74c2a25
Zmiana treści SWZ.zip (255,54KB)
Załącznik nr 1 do SWZ (zmodyfikowany).zip (111,72KB)
Załącznik nr 2 do SWZ (zmodyfikowany).zip (92,31KB)
Załącznik nr 3 do SWZ (zmodyfikowany).zip (86,95KB)
Załącznik nr 11 do SWZ – 41edd5f4-7b7b-45d1-af7d-8e4c8a87deae
Jak należy podpisać ofertę w postaci elektronicznej? - https://www.uzp.gov.pl/strona-glowna/slider-aktualnosci/jak-nalezy-podpisac-oferte-w-postaci-elektronicznej/jak-nalezy-podpisac-oferte-w-postaci-elektronicznej
Zmiana treści SWZ.zip (166,27KB)
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA.pdf (141,25KB)
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA.pdf (34,73KB)
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.zip (257,46KB)