Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

 

BURMISTRZ DOBRODZIENIA
ogłasza nabór na stanowisko
Dyrektora Gminnego Żłobka „Kraina Uśmiechu” w Dobrodzieniu.

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

Gminny Żłobek „Kraina Uśmiechu” w Dobrodzieniu
ul. Piastowska 17a, 46-380 Dobrodzień
Stanowisko pracy: Dyrektor Gminnego Żłobka „Kraina Uśmiechu” w Dobrodzieniu.

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi albo co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi;
    2. obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282);
    3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    5. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
    6. nieposzlakowana opinia;
    7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym;
    8. kandydat daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;
    9. nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
    10. wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
  1. Wymagania dodatkowe:
    1. ogólna znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonania zadań przewidzianych na stanowisku, dotyczących opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych i o samorządzie gminnym, prawa zamówień publicznych, Kodeksu pracy, Kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów BHP i przeciwpożarowych;

    2. zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętności dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i organizacji pracy Żłobka, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność,

    3. predyspozycje osobowościowe: dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, obowiązkowość,

    4. wysoka kultura osobista, umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia, stosowania przepisów prawnych, komunikatywność, odporność na stres,

    5. dobra znajomość obsługi programów standardowych aplikacji Windows (min. Word, Excel) oraz poczty elektronicznej i Internetu.

  2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1. kierowanie gminnym żłobkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutem Gminnego Żłobka „Kraina Uśmiechu” w Dobrodzieniu i reprezentowanie go na zewnątrz,

    2. sprawowanie opieki nad wychowankami oraz stwarzanie warunków do ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego poprzez aktywne działania prozdrowotne,

    3. prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych, uwzględniających rozwój psychomotoryczny dziecka, właściwych do wieku dziecka,

    4. wspomaganie indywidualnego rozwoju dziecka,

    5. należyte planowanie, organizowanie pracy żłobka i usprawnianie jego organizacji,

    6. opracowanie rocznych planów finansowych żłobka,

    7. racjonalne gospodarowanie środkami finansowymi żłobka,

    8. sprawne administrowanie i zarządzanie majątkiem żłobka,

    9. zapewnienie pomocy pracownikom w realizacji ich zadań i doskonaleniu zawodowym,

    10. prowadzenie stałego nadzoru nad należytym wykonywaniem obowiązków służbowych przez podległych pracowników,

    11. zapewnienie pracownikom żłobka bezpiecznych warunków pracy,

    12. prowadzenie współpracy z rodzicami (opiekunami prawnymi),

    13. współdziałanie z Gminą Dobrodzień oraz innymi jednostkami organizacyjnymi i instytucjami,

    14. wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych.

  3. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

    1. forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony (w przypadku zatrudnienia osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy); wymiar czasu pracy - 1 etat,

    2. miejsce wykonywania pracy: Gminny Żłobek „Kraina Uśmiechu” w Dobrodzieniu, Dobrodzień, ul. Piastowska 17a,

    3. wynagrodzenie zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 936) oraz zarządzeniem S.0050.157.2015 Burmistrza Dobrodzienia z dnia 31 grudnia 2015r. w sprawie określenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników (dyrektorów) jednostek budżetowych i zakładu budżetowego Gminy Dobrodzień,

    4. praca z dziećmi wymagająca sprawności ruchowej, z przewagą wysiłku umysłowego, bezpośredni kontakt z rodzicami (opiekunami prawnymi), w uzasadnionych przypadkach praca w terenie,

    5. przewidziany termin zatrudnienia: 1 kwietnia 2021 r.

  4. Informacja o wskaźniku osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

  1. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
    3. pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju Gminnego Żłobka „Kraina Uśmiechu” w Dobrodzieniu,
    4. kserokopia świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie, dokumenty potwierdzające staż pracy oraz kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach ( np. o ukończonych kursach, szkoleniach itp.), dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie w pracy z dziećmi; potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
    5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl),
    6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych - (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl),
    7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl),
    8. oświadczenie, że kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym - (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl),
    9. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym - (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl),
    10. oświadczenie o rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi - (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl),
    11. oświadczenie o nie pozbawieniu lub zawieszeniu lub ograniczeniu kandydatowi władzy rodzicielskiej - (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl),
    12. oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd - (druk dostępny na stronie www.bip.dobrodzien.pl).

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.”

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 2 marca 2021 roku, godz. 1530 (w jeden z wymienionych poniżej sposobów):

  1. osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu (w sekretariacie, pokój nr 106),

  2. przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) na adres:

Urząd Miejski w Dobrodzieniu
Plac Wolności 1
46-380 Dobrodzień

Zarówno oferty złożone bezpośrednio w Urzędzie, jak i przesłane pocztą, powinny być umieszczone w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i numerem telefonu oraz dopiskiem „Nabór na stanowisko Dyrektora Gminnego Żłobka „Kraina Uśmiechu” w Dobrodzieniu”.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

Osoby zakwalifikowane do drugiego etapu zostaną poinformowane telefonicznie o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego, wyznaczając jednocześnie termin przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.dobrodzien.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (34)3575100 w. 38 lub (34)3575538 w godz.
poniedziałek od 800 do 1700
wtorek od 730 do 1530
środa od 730 do 1530

czwartek od 730 do 1530
piątek od 730 do 1430

Dobrodzień, 2021.02.09

 

BURMISTRZ
dr Andrzej Jasiński

PDFNabór na stanowisko - Dyrektor Gminnego Żłobka Kraina Uśmiechu w Dobrodzieniu.pdf (568,76KB)

DOCkwestionariusz kandydata.doc (32,50KB)

DOCoswiadczenie 1.doc (30,50KB)

DOCoswiadczenie 2.doc (30,50KB)

DOCoświadczenie 3 stan zdrowia.doc (31,00KB)

DOCXoświadczenie 4 rękojmia.docx (13,99KB)

DOCoswiadczenie 5.doc (30,50KB)

DOCoswiadczenie 6.doc (31,50KB)

DOCinformacja dot przetwarzania danych osobowych.doc (35,50KB)

 

Zarządzenie Nr S.0050.27.2021

Burmistrza Dobrodzienia z dnia 11 lutego 2021 roku w sprawie powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Biblioteki Publicznej w Dobrodzieniu