OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Dobrodzień
GŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU w związku z wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej kwoty 5 350 000 euro na zadanie pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Dobrodzień”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf (4,60MB)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA.pdf (1,73MB)
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf (9,40MB) (SIWZ)
Załącznik nr 1 do SIWZ.zip (211,70KB) – FORMULARZ OFERTOWY
Załącznik nr 2 do SIWZ.zip (189,77KB) – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Załącznik nr 3 do SIWZ.zip (187,64KB) – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Załącznik nr 4 do SIWZ.zip (187,17KB) – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ
Załącznik nr 5 – PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY (dot. części nr 1 zamówienia).pdf (498,64KB)
Załącznik nr 6 – dokumenty dot. części nr 1 zamówienia (1).zip (45,59MB) dokumenty dot. części nr 1 zamówienia (2).zip (23,20MB)
Załącznik nr 7 – PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY (dot. części nr 2 zamówienia).pdf (701,60KB)
Załącznik nr 8 – dokumenty dot. części nr 2 zamówienia.zip (6,54MB)
Załącznik nr 9 do SIWZ.pdf (180,62KB) – WZÓR UMOWY (dot. części nr 1 zamówienia)
Załącznik nr 10 do SIWZ.pdf (211,63KB) – WZÓR UMOWY (dot. części nr 2 zamówienia)
Załącznik nr 11 – Identyfikator postępowania - ca61c05f-4410-449a-a705-736815ab65ea
Załącznik nr 12 – Klucz publiczny postępowania
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.01.2021 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, SALA KONFERENCYJNA – pokój nr 109, wyjątkowo ze względu na zagrożenie epidemiczne poprzez transmisje on-line na stronie internetowej: https://bip.dobrodzien.pl/2215/7186/transmisja-obrad-rady-miejskiej-w-dobrodzieniu.html.
WAŻNY KOMUNIKAT:
W związku z planowaną zmianą treści SIWZ, która jest w trakcie opracowywania, zostanie przesunięty termin składania i otwarcia ofert oraz przesunięcie terminu wnoszenia wadium.
Zmiana treści SIWZ.pdf (103,18KB)
SIWZ (zmodyfikowana).pdf (282,02KB)
Załącznik nr 1 do SIWZ (zmodyfikowany).zip (212,46KB) – FORMULARZ OFERTOWY
Załącznik nr 3 do SIWZ (zmodyfikowany).zip (187,73KB) – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Załącznik nr 5 do SIWZ – PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY (dot. części nr 2 zamówienia).pdf (498,64KB)
Załącznik nr 6 do SIWZ – dokumenty dot. części nr 2 zamówienia (1).zip (45,59MB) dokumenty dot. części nr 2 zamówienia (2).zip (23,20MB)
Załącznik nr 7 do SIWZ – PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY (dot. części nr 1 zamówienia).pdf (701,60KB)
Załącznik nr 8 do SIWZ – dokumenty dot. części nr 1 zamówienia.zip (6,54MB)
Załącznik nr 9 do SIWZ (zmodyfikowany).pdf (186,85KB) – WZÓR UMOWY (dot. części nr 2 zamówienia)
Załącznik nr 10 do SIWZ (zmodyfikowany).pdf (212,61KB) – WZÓR UMOWY (dot. części nr 1 zamówienia)
Załącznik nr 11 do SIWZ – Identyfikator postępowania - ca61c05f-4410-449a-a705-736815ab65ea
Załącznik nr 12 do SIWZ – OBMIAR (dot. części nr 2 zamówienia).zip (2,19MB)
Załącznik nr 13 do SIWZ – PRZEDMIAR (dot. części nr 1 zamówienia).zip (1,48MB)
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.01.2021 r. o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Dobrodzieniu, Plac Wolności 1, SALA KONFERENCYJNA – pokój nr 109, wyjątkowo ze względu na zagrożenie epidemiczne poprzez transmisje on-line na stronie internetowej: https://bip.dobrodzien.pl/2215/7186/transmisja-obrad-rady-miejskiej-w-dobrodzieniu.html.
INFORMACJE DOTYCZĄCE OTWARCIA OFERT.zip (665,54KB)