Przejdź do treści strony

Urząd Miejski w Dobrodzieniu

Biuletyn Informacji Publicznej

Samodzielne stanowisko ds. rozliczania inwestycji i projektów

SAMODZIELNE STANOWISKO DS. ROZLICZANIA INWESTYCJI I PROJEKTÓW

Do samodzielnego stanowiska ds. rozliczania inwestycji i projektów należy:
    1. Współudział w nadzorze nad planowaniem przedsięwzięć inwestycyjnych miasta i gminy i współpraca w tym zakresie z Rada Miejską.
    2. Współudział w prowadzeniu nadzoru inwestycyjnego nad prowadzonymi przez gminę inwestycjami.
    3. Koordynowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych.
    4. Prowadzenie dokumentacji finansowania inwestycji.
    5. Współudział w rozliczaniu projektów  pochodzące z funduszy unijnych i innych.
    6. Przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań dotyczących inwestycji.
    7. Wykonywanie obowiązków w zakresie sprawozdawczości statystycznej w zakresie inwestycji i projektów.
    8. Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w Gminie w zakresie odpadów komunalnych.
    9. Wydawanie pozwoleń na odbiór odpadów (nieczystości ciekłych).
    10. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

Inspektor
Joanna Nieszwiec-Jaszcz
tel. 34 3575100 w.56
email:

Metryczka
  • wytworzono:
    31-07-2019
    przez: Waldemar Krafczyk
  • opublikowano:
    31-07-2019 13:20
    przez: Piotr Więdłocha
  • podmiot udostępniający:
    Urząd Miejski w Dobrodzieniu
    odwiedzin: 483
Dane jednostki:

Urząd Miejski w Dobrodzieniu
46-380 Dobrodzień
ul. Plac Wolności 1

Dane kontaktowe:

tel.: 34 35 75 100 do 102
fax: 34 35 75 100 wew. 30
e-mail: urzad@dobrodzien.pl
strona www: dobrodzien.pl