Samodzielne stanowisko ds. rozliczania inwestycji i projektów
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. ROZLICZANIA INWESTYCJI I PROJEKTÓW
Do samodzielnego stanowiska ds. rozliczania inwestycji i projektów należy:
1. Współudział w nadzorze nad planowaniem przedsięwzięć inwestycyjnych miasta i gminy i współpraca w tym zakresie z Rada Miejską.
2. Współudział w prowadzeniu nadzoru inwestycyjnego nad prowadzonymi przez gminę inwestycjami.
3. Koordynowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych.
4. Prowadzenie dokumentacji finansowania inwestycji.
5. Współudział w rozliczaniu projektów pochodzące z funduszy unijnych i innych.
6. Przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań dotyczących inwestycji.
7. Wykonywanie obowiązków w zakresie sprawozdawczości statystycznej w zakresie inwestycji i projektów.
8. Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w Gminie w zakresie odpadów komunalnych.
9. Wydawanie pozwoleń na odbiór odpadów (nieczystości ciekłych).
10. Prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Inspektor
Joanna Nieszwiec-Jaszcz
tel. 34 3575100 w.56
email: