Samodzielne stanowisko ds. kontroli
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. KONTROLI
Do zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. kontroli należy:
- Opracowywanie planów kontroli jednostek organizacyjnych gminy, kontroli wewnętrznych w ramach urzędu, kontroli prawidłowości rozliczenia dotacji udzielonej z budżetu gminy.
- Prowadzenie kontroli finansowych kompleksowych, problemowych, doraźnych i sprawdzających w gminnych jednostkach organizacyjnych pod względem legalności, gospodarności i celowości działania.
- Sporządzanie protokołów zawierających wyniki kontroli oraz przedkładanie ich Burmistrzowi.
- Prowadzenie planowych i doraźnych kontroli wykorzystania dotacji z budżetu Gminy udzielonych jednostkom nie będących jego jednostkami organizacyjnymi.
- Przeprowadzanie kontroli z realizacji wniosków pokontrolnych oraz przedkładanie Burmistrzowi protokołów z w/w kontroli.
- Wykonanie kontroli wewnętrznej w urzędzie na zlecenie Burmistrza, Zastępcy Burmistrza lub Sekretarza w stosunku do kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych lub stanowisk ( w tym stanowisk samodzielnych).
- Wykonanie czynności z zakresu zadań kontroli zarządczej.
- Prowadzenie procedury związanej z audytem wewnętrznym w gminne Dobrodzień.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza.
Inspektor
Sonia Moj-Rudzińska
tel. 34 3575100 w.42
email: