Samodzielne stanowisko ds. informatyki
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. INFORMATYKI
Do zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. informatyki należą sprawy:
- obsługa istniejących i wdrażanie nowych systemów komputerowych w Urzędzie;
- obsługa połączenia internetowego;
- wykonywanie i weryfikowanie kopii bezpieczeństwa systemów i konfiguracji urządzeń,;
- wykonywanie bieżącej obsługi urządzeń informatycznych;
- administrowanie serwerami, siecią i systemami informatycznymi;
- prowadzenie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego;
- nadzorowanie eksploatacji oprogramowania;
- zarządzanie dostępem do oprogramowania;
- zapewnienie bezpiecznej wymiany informacji między Urzędem a Internetem;
- rozwijanie technologii ułatwiającej kontakt z mieszkańcami Gminy przez Internet;
- terminowe dokonywanie aktualizacji licencji oprogramowania;
- umieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) informacji przekazywanych przez pracowników Urzędu;
- nadzór nad prawidłowym wprowadzaniem danych do BIP-u przez osoby do tego upoważnione;
- pełnienie funkcji Administratora Systemu Informatycznego;
- wykonywanie obowiązków Lokalnego Administratora Systemu w zakresie obsługi Systemu Rejestrów Państwowych;
- nadzorowanie wydanych kart dostępu do Systemu Rejestru Państwowych, występowanie o nowe karty z certyfikatem, wygaszanie certyfikatów pracowników, którzy zakończyli pracę w Referacie Spraw Obywatelskich i USC;
- nadzorowanie transmisji obrad Rady Miejskiej w czasie rzeczywistym, zapewnienie właściwego sposobu transmisji i udostępniania nagrań w BIP;
- zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza.
Starszy inspektor
Piotr Więdłocha
tel. 34 3575100 wew. 49
email: