Samodzielne stanowisko ds. budownictwa
Strona archiwalna
|
|
Do zakresu działania samodzielnego stanowiska do spraw budownictwa należą sprawy: 1.Przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów. 2.Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu. 3.Wydawanie bądź opiniowanie wskazań lokalizacyjnych. 4.Prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. 5.Określanie zespołu dawnej zabudowy. 6.Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości. 7.Rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu. 8.Prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 9.Ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowanie wyników tej oceny. 10.Prowadzenie spraw z zakresu podziału, scalania, rozgraniczania i wymiany nieruchomości. 11.Przygotowanie materiałów do dokumentów planistycznych Gminy, celem opracowania planu zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy. 12.Koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych. 13.Koordynacja i obsługa działań związanych z wprowadzeniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 14.Dokonywanie analizy wniosków w sprawie sporządzania lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 15.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza .
Inspektor Ewald Zajonc Tel. 34 3575 100 wew.26 email:
|