Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Samodzielne stanowisko ds. handlu i usług

SAMODZIELNE STANOWISKO DS. HANDLU I USŁUG

Do samodzielnego stanowiska ds. handlu i usług należy:

  1. prowadzenie rejestru przedsiębiorców;
  2. rejestracja działalności gospodarczej osób fizycznych, dokonywanie zmian dotyczących działalności gospodarczych do CEIDG;
  3. zawieszanie lub wznawianie działalności gospodarczej;
  4. weryfikacja wniosku, przekształcenie na formę elektroniczną i przesłanie do CEIDG;
  5. wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane z ewidencji gminnej działalności gospodarczej;
  6. realizacja uchwał Rady w sprawie miejsc usytuowania i liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych;
  7. wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w punktach detalicznych i gastronomicznych;
  8. wydawanie jednorazowych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  9. wydawanie decyzji o cofaniu i wygaszaniu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  10. wprowadzanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych (wydawanych, cofniętych i wygaszonych) do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  11. współpraca z Gminną Komisją ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
    w zakresie opiniowania wniosków o wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  12. prowadzenie spraw związanych z opłatami za korzystanie z zezwoleń oraz oświadczeniami o wartości sprzedaży napojów alkoholowych;
  13. prowadzenie ewidencji pól biwakowych, gospodarstw agroturystycznych oraz innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie;
  14. wydawanie zaświadczeń potwierdzających zgłoszenia do ewidencji gospodarstw agroturystycznych, pól biwakowych i innych obiektów w których są świadczone usługi hotelarskie;
  15. współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego;
  16. opracowywanie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego;
  17. przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ogłoszenia otwartych konkursów ofert dla organizacji pozarządowych i podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego zgodnie z ustawą pożytku publicznego i wolontariacie oraz z Zarządzeniem Burmistrza w sprawie otwartego konkursu ofert na wykonanie zadania publicznego;
  18. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem dotacji w trybie pozakonkursowym dla organizacji pozarządowych i podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego;
  19.  opracowanie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Przeciwdziałania Narkomanii oraz Innych Uzależnień i koordynowanie działań ujętych w tym planie;
  20. współpracowanie z podmiotami prowadzącymi na terenie Gminy działania związane z profilaktyką alkoholową i przeciwdziałaniem narkomanii;
  21. wykonywanie obowiązków w zakresie sprawozdawczości w zakresie profilaktyki alkoholowej;
  22. współpraca z Gminną Komisją ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w zakresie profilaktyki alkoholowej;
  23. realizacja zadań w zakresie ochrony zdrowia na terenie Gminy Dobrodzień;
  24. wykonywanie obowiązków w zakresie sprawozdawczości w zakresie ochrony zdrowia;
  25. wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza.

Starszy inspektor
Irena Kurtz
tel. 34 3575100 wew. 37
email: