Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

SEKRETARZ

Do zakresu działania i kompetencji Sekretarza  należy prowadzenie powierzonych przez Burmistrza spraw Gminy a w szczególności:

  1. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu.
  2. Sporządzanie projektu regulaminu organizacyjnego Urzędu i czuwanie nad jego aktualizacją.
  3. Sporządzanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu.
  4. Opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy.
  5. Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy.
  6. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników, min:
  7. przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych;
  8. przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy;
  9. organizowanie, przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu;
  10. Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie, prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr, oraz nadzorowanie spraw z zakresu zarządzania personelem.
  11. Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu.
  12. Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  13. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.
  14. Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami.
  15. Nadzorowanie prac związanych z udostępnianiem informacji publicznej przez pracowników Urzędu.
  16. Przeprowadzanie kontroli terminowego załatwiania skarg i wniosków przez merytoryczne komórki Urzędu.
  17. Prowadzenie przesłuchań świadków w celu udokumentowania okresów zatrudnienia.
  18. Prowadzenie procedury naboru pracowników do Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
  19. Sprawowanie nadzoru nad przebiegiem służby przygotowawczej.
  20. Sprawowanie nadzoru nad realizacją wniosków i zaleceń kontroli zewnętrznych i wewnętrznych dotyczących spraw będących w zakresie działania i kompetencji Sekretarza.
  21. Prowadzenie dokumentacji związanej z podziałem administracyjnym Gminy.
  22. Nadzór nad przygotowaniem materiałów na Sesje Rady i posiedzenia Komisji.
  23. Nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy.
  24. Organizowanie współpracy Gminy z zagranicą.
  25. Sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem materiałów do Biuletynu Informacji Publicznej i ich udostępnianiem zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej.
  26. Uczestniczenie w realizacji zadań obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych.
  27. Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.

Sekretarz Gminy
Waldemar Krafczyk
tel. 34 3575100 w.38
email: