SEKRETARZ
Do zakresu działania i kompetencji Sekretarza należy prowadzenie powierzonych przez Burmistrza spraw Gminy a w szczególności:
1. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu.
2. Sporządzanie projektu regulaminu organizacyjnego Urzędu i czuwanie nad jego aktualizacją.
3. Sporządzanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu.
4. Opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy.
5. Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy.
6. Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników, min:
1) przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych;
2) przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy;
3) organizowanie, przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu;
7. Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie, prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr, oraz nadzorowanie spraw z zakresu zarządzania personelem.
8. Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu.
9. Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
10. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy.
11. Pełnienie funkcji Pełnomocnika Burmistrza do spraw wyborów.
12. Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami.
13. Nadzorowanie prac związanych z udostępnianiem informacji publicznej przez pracowników Urzędu.
14. Przeprowadzanie kontroli terminowego załatwiania skarg i wniosków przez merytoryczne komórki Urzędu.
15. Prowadzenie przesłuchań świadków w celu udokumentowania okresów zatrudnienia.
16. Prowadzenie procedury naboru pracowników do Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
17. Sprawowanie nadzoru nad przebiegiem służby przygotowawczej.
18. Sprawowanie nadzoru nad realizacją wniosków i zaleceń kontroli zewnętrznych i wewnętrznych dotyczących spraw będących w zakresie działania i kompetencji Sekretarza.
19. Prowadzenie dokumentacji związanej z podziałem administracyjnym Gminy.
20. Nadzór nad przygotowaniem materiałów na Sesje Rady i posiedzenia Komisji.
21. Nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy.
22. Organizowanie współpracy Gminy z zagranicą.
23. Sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem materiałów do Biuletynu Informacji Publicznej i ich udostępnianiem zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej.
24. Uczestniczenie w realizacji zadań obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych.
25. Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.
Sekretarz Gminy
Waldemar Krafczyk
tel. 34 3575100 w.38
email: