Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

SEKRETARZ

Do zakresu działania i kompetencji Sekretarza  należy prowadzenie powierzonych przez Burmistrza spraw Gminy a w szczególności:

  1. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu;
  2. sporządzanie projektu regulaminu organizacyjnego Urzędu i czuwanie nad jego aktualizacją;
  3. sporządzanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu;
  4. opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy;
  5. opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy;
  6. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników, min:
    1. przygotowywanie projektów planów urlopów wypoczynkowych,
    2. przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
    3. organizowanie, przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników Urzędu,
  7. nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie, prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr, oraz nadzorowanie spraw z zakresu zarządzania personelem;
  8. przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
  9. nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
  10. przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
  11. koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami;
  12. nadzorowanie prac związanych z udostępnianiem informacji publicznej przez pracowników Urzędu;
  13. przeprowadzanie kontroli terminowego załatwiania skarg i wniosków przez merytoryczne komórki Urzędu;
  14. prowadzenie przesłuchań świadków w celu udokumentowania okresów zatrudnienia;
  15. prowadzenie procedury naboru pracowników do Urzędu Miejskiego w Dobrodzieniu oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy;
  16. sprawowanie nadzoru nad przebiegiem służby przygotowawczej;
  17. sprawowanie nadzoru nad realizacją wniosków i zaleceń kontroli zewnętrznych i wewnętrznych dotyczących spraw będących w zakresie działania i kompetencji Sekretarza;
  18. prowadzenie dokumentacji związanej z podziałem administracyjnym Gminy;
  19. nadzór nad przygotowaniem materiałów na Sesje Rady i posiedzenia Komisji;
  20. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;
  21. współudział w organizowaniu współpracy Gminy z zagranicą;
  22. sprawowanie nadzoru nad przygotowaniem materiałów do Biuletynu Informacji Publicznej i ich udostępnianiem zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej;
  23. uczestniczenie w realizacji zadań obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych;
  24. wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.

Sekretarz Gminy
Waldemar Krafczyk
tel. 34 3575100 wew. 38
email: