Urząd Miejski w Dobrodzieniu

Biuletyn Informacji Publicznej

Samodzielne stanowisko ds. kontroli

 
  • Samodzielne stanowisko ds. kontroli  

Do zakresu działania samodzielnego stanowiska ds. kontroli  należy:

1.Opracowywanie planów kontroli jednostek organizacyjnych.

2.Prowadzenie kontroli finansowych kompleksowych, problemowych, doraźnych i sprawdzających w gminnych jednostkach organizacyjnych pod względem legalności, gospodarności i celowości działania.

3.Sporządzanie protokołów zawierających wyniki kontroli oraz przedkładanie ich Burmistrzowi.

4.Prowadzenie planowych i doraźnych kontroli wykorzystania dotacji z budżetu Gminy udzielonych jednostkom nie będących jego jednostkami organizacyjnymi.

5.Przeprowadzanie kontroli z realizacji wniosków pokontrolnych oraz przedkładanie Burmistrzowi protokołów z w/w kontroli.

6.Wykonanie kontroli wewnętrznej w urzędzie na zlecenie Burmistrza Zastępcy Burmistrza lub Sekretarza w stosunku do kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych lub stanowisk ( w tym stanowisk samodzielnych).

7.Wykonanie czynności z zakresu zadań kontroli zarządczej.

8.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza. 

 

 

Inspektor Sonia Moj-Rudzińska   Tel. 34 35 75 100 wew. 39

email:

 

 

Metryczka
  • opublikowano:
    16-08-2011 15:25
    przez: Alicja Włodarz-Kempa
  • zmodyfikowano:
    24-01-2017 08:45
    przez: Piotr Więdłocha
  • podmiot udostępniający:
    Urząd Miejski w Dobrodzieniu
    odwiedzin: 3821
Dane jednostki:

Urząd Miejski w Dobrodzieniu
46-380 Dobrodzień
ul. Plac Wolności 1

Dane kontaktowe:

tel.: 34 35 75 100
fax: 34 35 75 100 wew. 30
e-mail: urzad@dobrodzien.pl
strona www:

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×