Urząd Miejski w Dobrodzieniu

Biuletyn Informacji Publicznej

 
  • Urząd Stanu Cywilnego 

Do zadań Urzędu Stanu Cywilnego należy prowadzenie spraw z zakresu akt stanu cywilnego i związanych z nimi spraw rodzinno - opiekuńczych, a w szczególności dotyczących:

1.Rejestracji urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób.

2.Sporządzania aktów stanu cywilnego i prowadzenia ksiąg stanu cywilnego.

3.Sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz zaświadczeń.

4.Przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt zbiorowych.

5.Przekazywanie stuletnich ksiąg stanu cywilnego do Archiwum Państwowego.

6.Przyjmowania oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.

7.Wydawanie decyzji przewidzianych w prawie o aktach stanu cywilnego.

8.Wydawanie decyzji dotyczących zmiany imienia i nazwiska.

9.Wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu.

10.Organizacja uroczystości jubileuszowych dla małżonków obchodzących jubileusz 50-lecia Pożycia Małżeńskiego oraz rocznic urodzinowych.

11.Prowadzenie bieżącej korespondencji krajowej i konsularnej.

12.Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza.

 

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

Ewa Kalisz

Tel. 034 3575 100 w. 40

email:

  

 

 

 

Metryczka
  • opublikowano:
    16-08-2011 14:52
    przez: Alicja Włodarz-Kempa
  • zmodyfikowano:
    27-09-2011 11:52
    przez: Piotr Więdłocha
  • podmiot udostępniający:
    Urząd Miejski w Dobrodzieniu
    odwiedzin: 5139
Dane jednostki:

Urząd Miejski w Dobrodzieniu
46-380 Dobrodzień
ul. Plac Wolności 1

Dane kontaktowe:

tel.: 34 35 75 100
fax: 34 35 75 100 wew. 30
e-mail: urzad@dobrodzien.pl
strona www:

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×